The End : Hari Koko

by - 11:30 AM

Hola =)
So semalam ada sambutan Hari ko-kurikulum. And for the first time and probably kali terakhir, aku join kawad (not so) for KRS team. Masa reherseal okay je just mandi peluh je. So i was excited nak pakai full uniform with some accessories. Yelah kan kalau hari biasa just pakai baju uniform je tak lengkap. Lagipun rindu nak pakai beret KRS. Lepastu rasa smart bila tudung masuk dalam, pakai glove. LOL XD

Masa reherseal Syu banyak kali pusing belakang tanya aku okay tak. And aku just okay je. At first rasa boleh buat sampai habis. But then waktu ucapan tu, ada sorang platun belakang aku pengsan. HER HEAD JATUH RIGHT BEHIND MY FEET. Aku dah mula cuak kot. Dengan bunyi dia jatuh kuat. Then ada cikgu2 angkat dia maybe. Sebab time tu memang tak boleh ada pergerakan an so I just diam je. Then a girl next to me was like dah mula lemah so ada cikgu bawak air bagi dia minum. SUDDENLY (this is so sudden) rasa macam ada gas dari badan naik ke dada straight to kepala. Memula rasa nak muntah but then bila aku tunduk, terus nak pitam.

Kteorang dah dipesan bila rasa nak tumbang, terus keluar baris. Aku nak keluar baris tapi WHO THE HELL CAN TAHAN BILA NAK PENGSAN SEMPAT NAK HENTAK KAKI KELUAR BARIS??!! Nasib baik cikgu tu ada bebetul belakang aku so dia hold aku bawak ke tepi koridor. Srs rasa cam nak nangis weh T_T Some people would blame and said sebab tak makan lah apa lah. The problem is, suruh datang lepas subuh, aku tak sempat isi perut and then sampai sekolah berapa ketul platun je ada. Lepastu dah busy nak pasang accessories semua. Aku dahla tengah demam. Hingus pun tak berhenti mengalir.

Then aku just duduk kat kantin, minum, leklek sorang. Pastu obviously ada sesi photoshoot sdn bhd. LOL. Tapi macam tak dapat tengok performance sangat sebab entahlah keadaan dan waktu tak mengizinkan kot. So yeah, the day was kinda great. I guess. Idk. Tapi ini lah last aku sambut Hari Koko dekat sekolah. Lepasni dah takde dah. Huhuhu sounds sad.

Hasta Luego <3



0 comments

:)