Exam ?

by - 7:05 PM


R U GUYS READY ?
NOPE ? YES ?
OK I DON'T CARE :)

Oh mood exam tolong lah datang cepat ! Nak nangis rasanya. Tambahan lagi , aku tengah demam selesema batuk :'(((((( Okay chill , sakit itu nikmat . Untunglah kelas sastera yang tak ada addmaths , next week baru mula . Aku mula khamis ni , Addmaths 1 & 2 . Ada yang cakap tak ada objektif . Ok thanks :')

Guess what , Addmaths dalam otak aku memang zero . Pernah la terfikir nak masuk kelas seni je lepas dapat result ujian 1 . Tapi sayang pula subjek Ekonomi dengan Akaun . Sebelum ni aku buat research dari senior-senior yang dulu . Ramai yang cakap bila masuk U , addmaths tu penting . Tapi aku Maths biasa pun lemah . Arghhhh stress .

Oh btw , sedih gak tak dapat nak prepare untuk persembahan hari guru Ahad ni . Sebenarnya , dah plan dengan lovely counselor , Cikgu Norila . Dah mula practice dah pun . Aku nak buat cup song . I've changed the lyrics . Dengan cara main sekali . Tetibe dapat tau pelajar form 5 buat jugak . So aku tak buat lah . 

But last week....semua pelajar kena buat performance . By class . Kelas aku kena nyanyi . ARGH . WHY OH WHY . Dahla tinggal seminggu lebih . Adui . Classmates aku semua macam chicken bak kata Teacher Aisah . Pemalu kot semua . 4UKM is a low profile class . Nak buat performance depan orang ramai tanpa preparation yang lengkap , macam susah je . Tapi goodluck la kalau ada yang amik part . Sebab aku memang tak ada suara sekarang ni . Dah dua hari tak datang sekolah . Habis kedatangan aku :/ 

Sebelum ni aku kena paksa dengan Teacher Aisah untuk join singing contest . Betul-betul last minute . Dengan tak ada instrumental . Masetu tinggal lagi dalam dua jam lebih je sebelum mula . Aku decide untuk buat cup song . Cepat-cepat pergi kantin mintak cawan and then practice sampai boleh sebab tak reti nak nyanyi sambil main . Akhirnya reti jugak . Dapat tempat ke-2 haha jadi lah .

Anyway , tak sabar nak tunggu hari guru . Nak beli hadiah untuk cikgu . Yay !



0 comments

:)