Kerja atau Cuti

by - 1:17 AM

Hola !
So how u gais doin' ?
Cuti sekolah kali ni aku rasa berguna la jugak walaupun aku tidak lah menyertai apape kem pun . Memandangkan phone aku hilang , aku decide untuk kerja dan mendapatkan telefon bimbit yang baru . Dan aku tidak tahu kenapa aku skema sangat taip macam ni .

Aku kerja dekat kedai waffle . Dengan Nurin . She's one of my stupidest friend tbh . But I love her. Dia shift pagi . Aku shift petang . 6 jam sehari . Tak ada cuti . Maybe aku kerja sampai 30hb . Cukup lah . Nanti nak prepare untuk sekolah lagi . Nak survey phone lagi . Cuti ni aku kurang stress . Sebab ada kerja nak dibuat . Aku mula mengenal erti kehidupan . Melalui jalan yang berliku tetapi sambil menghirup udara segar . Dan tiba-tiba aku tersedar.......

DAH NAK SPM !!!
Terus rasa paru-paru cramp . Rasa nak masuk f1 balik nak catch up pelajaran . Rasa nak skip SPM . Haih apa nak jadi apa nak jadi sampai sekarang tak kahwin lagi . Eh ! Salah lagu la kihkihkih .

Hmm . Okay la i gtg . Nanti aku cerita detail tentang cuti sekolah ni kay =)


2 comments

:)