#TerimaKasihCikgu2016

by - 8:25 PM

Hola =)
Whaz good?
Hari guru telah pun berlangsung. How was your celebration?
Tahun ni aku rasa happening jugak walaupun busy ya amat. Asyik kena tukar baju je. Pagi kena pakai full uniform sebab aku dapat jadi EMCEE. Then lepas jadi EMCEE gi usha cikgu-cikgu main bola jap. Then berlari balik kena tukar baju untuk jaga checkpoint game untuk cikgu-cikgu.. Lepas habis game kena tukar balik uniform sekolah untuk koir. Fuhh penat memang tak payah cakap la. Lepas habis koir terus naik lepak bilik muzik. Like usually, aku akan share gambar aku.
So here it is..

 Thiz iz Cikgu Aimi . Cikgu Koir yang berwibawa gitew . At first aku kenal waktu awal tahun lepas . Memang aku takut sangat dengan dia . But now, dah macam member dah . Don't even wanna lose her !

This is the part cikgu-cikgu petang menari bollywood. I SWEAR TO GOD IT WAS SO FUN . 

Okay she's da bomb ! Tahun lepas berpakaian arkitek , tahun ni bollywood .


SHE INSPIRED ME . Cara dia mengajar memang superb . Sampai kekadang aku tercengang macam "Peh pandai gila cikgu ni" haha . If i ask her any question , she would answer in just a few seconds . Walao thiz iz da real clever woman .

Yang kiri tu ustaz aku last year . Kalini takyah describe dia sebab post hari guru sebelum ni dah ada gambar dia . The one in yellow dress is Cikgu Nadiah . Cikgu Akaun , to know more about her , check out on my Instagram ; hanisothmn . Or just click on the Instagram badge on the top of thiz blog .

Last but not least . Cikgu Heza . Cikgu Addmaths ni . Walaupun aku ni sangat2 lemah dalam subjek dia dan dah drop dah pun , dia tetap bagi aku semangat yang bebetul semangat untuk SPM . THE SAD THING IS , this is the last day for her . Dia pindah sekolah lain :'( Gonna miss u 

I was so happy walaupun ramai lagi cikgu yang aku tak dapat tangkap gambar, walaupun tak dapat wish dia hm sapetew . Tapi takpelah , inshaAllah ada rezeki nanti aku takkan lepaskan peluang untuk tangkap gambar dengan cikgu2 bila ada interesting event . So that's all =)

HAPPY TEACHER'S DAY ! <3



0 comments

:)